A story of a busy middle-aged man maturing as he reflects back on his life and emotions through a plan to travel around Hokkaido on a yacht. In this film director Sato Toshiki, whose exceptional talent has been standing out in the pink film industry, beautifully depicts the subtleties of life in grand nature. Tetsuro (Ishiguro Ken) runs an IT company in Tokyo, but is devastated by the betrayal of his partner. He takes his late grandfather's Buddhist memorial service as an opportunity to return to Hokkaido. He remembers his passion 20 years ago when he was crazy over yachts as he reunites with his high school classmate, Yuki (Shimizu Misa).