A "civic participatory style" human drama film created together by the film's staff including director Hayashi Hiroki, the local residents of Higashiyamato City in Tokyo, Musashino Art University and related NPOs. The work was screened at the Shanghai International Film Festival and other overseas film festivals. Wataru (Nemoto Hironari), an elite insurance company employee, dies from being hit by a refrigerator that came falling out of thin air. He then finds himself at "Tamashii Gakko," the school where the souls of the dead gather. The self-centered and condescending acts of Wataru upsets the headmaster of the school, and Wataru is sent off on a journey of "Jinsei Gokko," that is, a trip to reflect back on past memories.