A fantasy drama film with a sci-fi touch depicting the emotions of youths filled with a sense of loneliness as friendship and family bonds fade away in the modern world. Former boxer Kazama Ryo (Kitamura Yu), playing a theatrical troupe member, shows off his well-toned body in this film. The members of a theatrical troupe in Tokyo are told that the troupe will be dissolved as they cannot draw in enough customers. The members try to revamp their troupe, but fail as they are all too assertive. Then a mysterious girl, Saeki Saya (Yamamoto Hiroko), appears and screams in an attempt to stop their quarrel, but instead stops time.