The question "What is life?" must have crossed the minds of people of all professions, ages and genders. This is a film on the sensitive "quarter life crisis" theme, of people wondering about their position in life. The work depicts the gradual emotional recovery of the heroine who is lost in the long journey of life. It is directed by Ogawa Tadashi who studied at the New York Film Academy. Saeki Saya (Komine Rena), an office worker who moved to Tokyo with a dream, is exhausted from simply living her daily life. One morning, she leaves her room for work but ends up going back to her hometown, where she meets her older sister and her sister's husband, as well as her first love who was studying abroad.