The film version of the popular 'Shizukanaru Don' (*Yakuza Side Story) comic, which has sold 42 million copies in Japan. The story vividly depicts the double life of the hero, who during the day is a typical office worker at an lingerie company, but in his other life is a boss in the Kanto region's largest crime syndicate, the Shinsen clan. The director is Jojo Hideo, who has shown his outstanding talent in a number of genre films, such as his works at Japanese V-Cinema industry, direct-to-video industry. Kondo Shizuya (Hakamada Yoshihiko) is an ordinary office worker, but when a rival crime organization kills his father, he inherits the title of the third boss in the Shinsen clan. So begins his double identity of reluctant crime boss and office worker; but gradually his abilities start to reveal themselves.