Sensual drama with a thrilling storyline about the bizarre love that blossoms between a beautiful married woman and the man who stalks her. Directed by Jojo Hideo of GACHI-BAN.
Part-time traffic surveyor Haruo (Asagi Takahito) falls head over heels for the married beauty Makoto (Hurukawa Iori). He ends up repeatedly stalking her. One day, he discovers that her husband is cheating on her and drops the photographic evidence in the mailbox at Makoto's home.