Part one of a two-part film adaptation of the popular manga by Minato Yoriko. Directed by Jojo Hideo On the Edge of Their Seats, the film depicts the emotions of a man and woman who spend the night together at a class reunion.
36-year-old Morimura Shoko (Yukihira Aika) is raising her daughter on her own while working as a temporary worker. At a high school reunion, she reunites with her first love, obstetrician-gynaecologist Kazuki Kitada (Aoyagi Sho), and has a one-night stand with him. Shoko is once again excited, but becomes upset when Kazuki proposes that she become his "sex friend."