Second part of a two-part film adaptation of the popular manga by Minato Yoriko. Directed by Hideo Jojo of On the Edge of Their Seats fame.
Morimura Shoko (Yukihira Aika) is a 36-year-old single mother who has been in a "friendship" with Kitada Kazuki (Aoyagi Sho), whom she met again at a high school reunion. For some reason, a 17-year-old girl, Yamada Saki (Takaishi Akari), whom Kazuki was taking care of, grows jealous of Shoko and causes an incident. This leads to a break-up, and Shoko is disappointed in Kazuki's defense of the young Saki.