Jojo Hideo who worked on A Creche in a Downtown writes and directs this drama realistically depicting the true-to-life situations of recruiters in Shinjuku's Kabukicho district.
Dojo Hosei (Ozawa Ren) has come to Shinjuku's Kabukicho district with an eye on completely turning around his life. By strange coincidence, he falls in love at first sight with Rumi (Yoshikura Aoi) who works at a "girls bar". When he learns Rumi has been beaten by a bar staff member, Takashi (Maiguma Katsuya), Hosei starts looking into better employment for her.