First film in the two-part live-action theatrical adaptation of Muroi Masane's horror comic "Shishugoku". Stars actress Katayama Moemi, who also is a pin-up model. Directed by Jojo Hideo of Gachi-ban and The Secret Game of the Immoral Wife.
Situated near the prefectural border deep in the mountains, Yasaka Village has a population of just 43 people. College professor Ashihara visits the town for an overnight seminar retreat with his assistant Kosaka and university coeds including Mikoto (Katahama). Mikoto and the other female students are enthusiastically welcomed by the local residents, but she feels creeped out by the complete absence of women in the village.