Second film of the live-action feature film adaptation of Muroi Masane's horror comic "Shishugoku". Stars actress Katayama Moemi, who is also pin-up model. Directed by Jojo Hideo of Gachi-ban and The Secret Game of the Immoral Wife.
University coed (Katayama) is with a group visiting an impoverished village deep in the mountains and is freaked out by the lack of women in the village. However, her professor Ashihara deliberately brought along young women to gets the locals to cooperate with his research. Then, a "death celebration" resplendent with blood and rotting flesh begins in this village from which there is no escape.