Contemporary romantic drama using the retro techniques of black-and-white and silent cinema. A guy in a band who is in the throes of despair makes a connection with a girl who has a hearing impairment. Directed by Tajima Motohiro, whose debut {Silhouette} was also a silent film. Quirky guitarist Futoshi (Tsujioka Masato) turns down an invitation to participate in a contest. This results in breaking up with his girlfriend, the lead singer, and on top of it all, his mother becomes partially paralyzed. Heartbroken Futoshi becomes a vagabond, but along the way he encounters Yuki (Komine Rena), a kind-hearted girl who is hard of hearing.