A gangster comedy film with a fascinating cast including the comedians Passion Yara and Neko Hiroshi, as well as former J-league soccer player Yano Michael. This work packed with action scenes comically depicts a boxer and ninja sent to a mob fight as they get drawn into an unexpected turn of events. Saito (Yokokawa Koji), a boxing champion, is hired by the gang Jigoku Kogyo to tear down its rival, the Gokuraku Kogyo. Saito, however, secretly approaches the ninja, Ninta (Passion Yara), who works for the Gokuraku Kogyo, with a plan to rip off both gangs.