OLD PRISON director Tsujioka Masato not only produces, writes, shoots, directs, and edits, but also stars in this violent thriller. It depicts through extreme characterization the destructive, love-hate obsession born out of a man's unrequited love.
Mario (Tsujioka Masato), who works at a media company, secretly bears an affection for Seira (Yuki Yu), the fiancee of his co-worker Shindo (Asagiri Ryo). As his affection escalates, he takes voyeuristic photos, but this does not satisfy him. He kidnaps and holds Seira prisoner in a store room of his house...