A suspense drama from Tsujioka Masato, who won considerable international acclaim for his previous film {DIVIDE}. It tells the story of a man who is imprisoned and forced to kill people he knows in order to save himself.
Former boxer Machimura (Yokokawa Koji) wakes up in an unfamiliar place. As he groggily regains consciousness, he comes across a younger acquaintance named Matoba (Oshima Hironari) and his rival from his fighting days, Ushijima, who are being held captive with him. Then he hears a woman's voice that says: "Mr. Machimura, choose one of these men. And kill the other."