This stylish ladies' action drama, set in Kabukicho, Tokyo, features many popular pin-up models-such as Yabuki Haruna, Uehara Ayumi, Aizawa Hitomi, and Tada Asami-in the role of undercover investigators. A North Korean agent (Hosaka Naoki) has entered Japan illegally and is being pursued by the Public Safety Bureau of the Tokyo Metropolitan Police Department, who have acquired information on the suspect. However, they have lost his trail but know he is in Kabukicho, the nightlife district of Tokyo. The police enlist the services of the girls as they each know Kabukicho well, and the three, including convicted criminal Mako (Yabuki Haruna), head into the nightlife district.