An unusual violent action film featuring a vagabond mendicant priestess and wannabe celebrity engaged in mortal combat, with Japanese swords and other weapons in hand. Directed by Yamamoto Shunsuke, who also writes screenplays and novels. Replete with B-movie style action scenes. Yuki (Matsuyama Yuki), a mendicant priestess wandering through Japan as a vagabond, happens to become friendly with the impoverished Riko (Moriyama Riko), who aspires to stardom. Then, a mysterious group dressed in yellow uniforms appears in town.