A full-blown sci-fi film by an independent film production team, Project Yamaken. The work spectacularly depicts a battle which takes place in a future society with a technology to digitize all memories. The work is packed with fascinating action scenes and VFX, which makes it hard to believe it was created with a three million yen budget. Set sometime in the near future, a medical company, REM Corporation, announces that it has developed a technology to digitize and store human memories. A thief, Tarow (Masaki Soji), and a former REM employee, Slash (Kimura Tamotsu), team up to steal the memory data of this technology's inventor, Dr. Leisa Gretzky (Ota Mie), who took her own life five years ago.