This individually produced animated film was nearly single-handedly written, designed, directed, and animated by manga artist Uki Atsuya. The film was selected in 2009 as a Jury Recommended Work for Short Animation Division of the Agency for Cultural Affairs' The 13th Japan Media Arts Festival. Tetsu (voiced by Shimono Hiro) is a high school student who keeps a shape shifting creature named Cenco. One day, a huge creature appears on the roof of a building that looks exactly like Cenco, and a boy named Shu (voiced by Kimura Ryohei), who controls two of the creatures, confronts Tetsu. Suddenly, the battle begins...