The feature film debut of Director Yoshida Kunio inspired by the novel The Castle written by Franz Kafka. This work stars Otani Kenjiro, a stage actor, theatrical workshop organizer, English teacher and stage producer. Imamiya (Otani) is suffering from alcohol addiction. He started giving himself over to drinking because of his secret affair with his friend Shimamura's wife, Kasumi. The two elope, but Kasumi commits suicide and his wife, Naoko learning of his betrayal, demands a divorce. However, in unmitigated irony, the letter Shimamura sent to Kasumi works a miracle.