A short film shot in English created by local cast and crew with actor Ihara Tsuyoshi as the executive producer and Nakamura Teppei, who is actively working in the US as the director. The work depicts the interaction between a lonely boy and a Japanese traveler. Its sequel is planned to be shot as a feature film. Eight year old Alex (Skyler Alexander) is craving his parents' love. Alex secretly heads to his grandfather's place in order to escape his loneliness, but he is drawn into a strange turn of events by a Japanese man (Ihara Tsuyoshi) he encounters on his journey.