A documentary on UVERworld, a five-piece rock band that made its major label debut in 2005. As well as powerful performance scenes, it features plenty of downtime footage showing the members as they truly are and also touches upon their approach to music, which they call their "driving force." It is directed and edited by Nakamura Teppei, a prolific music video creator.
To delve into the band's roots in detail, the documentary also introduces the neighborhood where the members shared an apartment after moving to Tokyo, and visits the people who helped them achieve their major label debut.