Based on the short comic collection "Yami no mani mani" (*Just the way the Darkness is) by popular manga artist Uchida Shungiku, this erotic horror story realistically portrays the true inner life of a frustrated housewife. It features a number of adult video stars, including Kotono who makes her feature debut in a general release film. 25 year old housewife Ayano (Kotono) is weary of her husband and sexless marriage. Seeking stimulation, she begins a job in door-to-door sales, but her active fantasy life escalates and she imagines an affair with one of her male colleagues. But gradually, she finds herself being haunted by a female ghost, and Kotono's descent into terror begins.