This suspense horror is based on a short story by the master of SM literature, Dan Oniroku's "Yojo" (*The Vamp). Making her film debut, former race queen and pin-up model Narita Ai takes on the challenge of nude, bedroom, and bondage scenes. Rumor has it that if you sleep twice with Mari (Narita Ai) a women of nobility, you will die. Cameraman Kamimura (Nagakura Daisuke) is intrigued by this rumor and begins to find out facts about her. Finally, he spends a night with Mari, but unbeknown to him it is all being watched by Mari's husband.