One of the short-story titles presented by the "over8" project's spirited film directors. It comically portrays a heroine who tries to use the unhappiness of others as material for a novel, but instead creates moments of happiness. The director, Saijo Masatoshi, won the 6th TAMA NEW WAVE Takahashi Yoichiro Award for Love Chain(ren-sa). Every day, would-be novelist Ms. Doi (Ishikawa Miho) eavesdrops on the conversation of customers in a coffee shop, scribbling down their sad stories to use as the basis of a novel. But somehow her imaginings end up creating an atmosphere of happiness within the shop.