A modern adolescence drama directed, written and edited by Tanaka Joe, who started off as a CG designer and makes his feature film debut with this film. The work depicts the real sense of emptiness felt by youths living in a vast city through improvised dialogues running the length of the film. Kaya (Ono Marie), a 19-year old girl, is a lazy fashion and art school student. One day as she skipped class as usual and was killing time at a smoking space in the city, she meets Koichi (Aoyagi Takaya), a 22-year old guy who claims to be a designer. Koichi aggressively takes Kaya's hand and leads her to a cafe he frequently goes to...