A horror based on an urban legend regarding the online map navigation service Street View. Its director is Koga Soichiro, who is well-known for his work in the horror genre, and it features a core cast of promising newcomers. Ako (Ono Marie) is searching for her missing younger sister with her close friend Sachi (Ayano). One day Ako meets a strange girl, but occult buff Manabe (Hiyori Yuki) warns her not to dig any deeper.