This is the second feature-length film from the up-and-coming director, Sonoda Shin, who studied film-making in New York, and is based on the winning idea from the Cinema Plot Competition sponsored by major cinema complex United Cinemas. A young woman named Mika (Ono Marie), who grew up overseas, works as a sleep assistant at the sleep center "Nemuriba" -- a salon that promises restful sleep to customers worn thin by insomnia. In the course of her daily work, she crosses paths with all kinds of people.