In this suspense romance, filmmaker Sonoda Arata adapts his own original script for his first film since Wiz/Out in 2007. Honored with seven awards at overseas film festivals, including Best Feature at the London Film Awards.
Shiraishi Rihito (Ogawa Gen) is a ghost writer who wants to be a novelist and meets Honda Saki (Arai Iku), a somewhat eccentric aspiring actress. But, Shiraishi learns from Saki's diary that their meeting was set up. They gradually come face to face with their true selves as they exert influence on each other.