Thirty-fifth film in the Youth-H series that depicts youth and sex with a super low budget using cutting-edge directors. Asano Yukiyasu, director of A DAY IN THE LIFE, compassionately depicts a clumsy heroine who is great at sex, but terrible when it comes to love.
Office worker Eriko (Eguchi Aiko) witnesses her lover (Okabe Nao) having an affair, and deals with her frustration by announcing that she will sleep with other people. She tries out different schemes to stop her lover's affair, but then she finds herself in a relationship with another man.