Thirty-eighth instillation in the "Youth-H" series that delivers boldly authorial films about youth and sexuality. Cynical and comical take on a washed-up actress who makes an unusual comeback.
Has-been actress Kajinami Rena (Nakamura Aimi) gets a shock when the film director she was having a fling with suddenly dies. On top of that, she gets branded as a jinxed actress after a weekly magazine sniffs out the story and goes on about bad luck befalling all the guys she has dated.