Momo Matsuri is a film screening group that was started in 2006 by several young female directors in search of a place to show their works. Every year, short films with a common theme are created and screened. In 2010, the 12 directors came together for the third time to each tackle the theme of "Lies." This marks the second film by director Yasukawa Yuka, who is still in her early 20s. Teruo (Maeno Tomoya) is an ordinary young man working in a family diner. One day he runs into a former classmate, Sachiko (Makino Kyoko). Getting caught up in Sachiko's lifestyle, he starts going out with her.