A piece produced by the Planning and Production Division of Cineaste Organization Osaka EX (CO2), a visual culture project by Osaka City for the discovery and development of young filmmakers. A story unfolds about a young man and a girl who lost their parents in the Great Hanshin Earthquake. 10 years after the earthquake, Hiroto (Usaka Jun), who lost his parents during the disaster, meets Saki (Fujimoto Nanami), a girl who underwent a similar experience, in Osaka. Saki's presence stirs up heart-breaking memories of the quake in him, which had been fading away.