This drama is self-produced by director Izuki Hajime and marks his feature film debut. Official invitation to the 2010 International Rome Film Festival. Takaji (Sawada Shunsuke) is a bachelor living in a small apartment in the outskirts of Osaka. He works as a taxi driver, and one day gives a lift to Kyoko, who exudes a curious sexuality and familiarity. The experience triggers black desire within Takaji. Meanwhile, Rin (Kotobuki Minako) starts living with her father after her parents' divorce. A high school student, she has been dealing with problems that she can reveal to no one.