The ninth entry in the second season of the "Youth H" series, which produces works with a strong auterist approach that focus on coming-of-age and sexual themes. Its writer and director is Maeno Tomoya, who won a Special Jury Prize and the Cinegar Award at the Yubari International Fantastic Film Festival for Footed Tadpoles. South Korean student Hye Sung (Okita Anri) comes to stay at the home of a slovenly family. Shigeo (Saotome Bach) and his son Toru (Gan Kyotaro) are soon captivated by her beauty.