This is a love story filmed from the novel "Natural Woman" by female novelist Matsuura Rieko and directed by first-time director Nomura Seiichi, a photographer with extensive experience in taking pictures of women. Murata Yoko (Ayano) became nervous of developing deep relations with other people after parting with Moronagi Kayo (Shiomi Yukari), whom Yoko fell in love with in her school years. That is why, as a photographer, she only accepts requests to photograph products. One day, she accidently meets Kayo again.