Coming-of-age drama depicting the tragic love and heartache of a young man who was born looking exactly like the man in Munch's famous painting "The Scream." Directed by Hayama Yoichiro, scriptwriter for the Chibi Maruko-chan anime. Don't miss the protagonist's special makeup that makes him look like he leapt straight from the painting.
Akanuma Kazuo (Nakano Junshi) was bullied as a child and shunned by his parents to boot for his unsightly appearance, and as an adult lives as a shut-in at home. However, one day he encounters former classmate Reiko (Ayano), his junior high school love interest.