A horror film in which people are beset by cursed clay. Serving as writer, director, and editor is Umezawa Soichi who worked on a segment of the omnibus project, The ABCs of Death2.
Hidaka Kaori (Takeda Anna) has transferred to a vocational school. In the storage room of a building, she gets water on sculpting clay powder stored there and unintentionally reconstitutes it. However, that happens to be a demonic clay containing the intense hatred of a sculptor who died a horrible death. The clay kakame absorb students one by one turning them into monsters.