An omnibus piece by eight directors each with different careers and directions. The director Kamada Chikako is a member of the Shonenoujakan theatrical group performance team based in Nagoya, and this fantasy drama features its leading actress, Yuchin. Tokeru (Yuchin), who lives on the river bank with an accordion-playing man. She witnesses the shadow of a beautiful young girl with long hair in a broken TV. The image sends her on a meandering journey where she is dazzled by a series of mysterious characters, and Tokeru strives to reach the port where the beautiful girl awaits.