One of a collection of short films expanding the world of cell-phone game. Bearing the same name as the game, this is a comical portrayal of two men's feeble attempts to exorcise ghosts from a kindergarten one night. Popular for his style of self katsuben, narration of film, Yamada Hirono directs this short film. Ikeda (Horiken) and young man Takahashi (Hasegawa Seiji) have been retained to exorcise for a kindergarten which is persistently rumored to be infested with child ghosts. The two attempt to start work, but are mysteriously locked inside the school.