One of the comical short films by seven directors all with strong personalities depicting the nature of "hijoshi (women who have given up on their womanhood)." An easily-influenced young girl who is addicted to fortune telling causes a great commotion about love. It is directed by Toyoshima Keisuke of The Curse of Nobuhiro-san (Kaidan Shin Mimi Bukuro Nobuhiro-san). Tamae (Adachi Rika), a high school girl who is in love with a Shinto priest (SUNEOHAIR), spends her days acting exactly as is written on a fortune paper she draws from a machine at the shrine before she goes to school. Naturally she becomes a loner in her class, but an exchange student Catherine (Ananda Jacobs) shows interest in her.