A story from the short film omnibus Only 4 you which tells of the small miracles that occur in everyday life. Toyoshima Keisuke of There Is No Lid on the Sea directs the film which features Micro from reggae group "Def Tech". It won a prize in the Japan section of the 2015 Short Shorts Film Festival & Asia.
Hirosuke (Micro) has quit being a rakugo (comical stories) storyteller. Just as his father had been, Hirosuke is working as a product pitchman at a supermarket when he sees before him an associate from his rakugo years and a lady who knew his late father. Then, a former lover also turns up bringing with her a child she claims Hirosuke fathered.