This love romance is based on an mobile phone novel by sin, which has been accessed 13 million times. Popular model Sasaki Nozomi gives a pleasing performance as the heroine who, through meeting a man, comes to know love and the true meaning of trust. High school student Rio (Sasaki Nozomi) does not trust anybody and only surrounds herself with people that she can use. But on her 17th birthday, she meets the geeky university lecturer Koki (Tanihara Shosuke), and as she slowly falls for him, she comes to regret the way she has lived her life up until that time.