Fake documentary style horror films, such as Noroi: The Curse (Noroi), have been garnering a lot of attention, and director Shiraishi Koji, who has helped created countless horror films, has focused his energies into creating a truly shocking horror film, and indeed this extreme splatter film was banned in Great Britain. While on a first date, someone attacks Kazuo (Kawatsure Hiroaki) and Aki (Nagasawa Tsugumi). The pair are imprisoned in an underground cell, unable to move. There strange captor tells them, "If you can move me with your love, I will release you," they are faced with the ultimate in cruelty and terror.