Second film in the new mockumentary series directed by Shiraishi Koji, on the heels of Senritsu kaiki file kowasugi. Uses POV-style shots to depict the unspeakable terror of a TV crew covering a beautiful woman in the countryside.
Director Kudo (Osako Shiego) receives a video shot by job-hopper Sakurai (Mizusawa Shingo). The video shows a beautiful woman who lingers at the side of a river in the countryside. Sakurai has fallen in love with her and visits her home, but there he witnesses a terrifying scene.