Nostalgic fantasy drama that recreates Yoshida Atsuhiro's long selling novel, first published in 2002. Director Shinohara Testuo, whose previous works include RIDING THE METRO (Metro ni Notte), and Battle Under Orion (Manatsu no Orion) shot all locations for this film in Hokkaido Prefecture, a familiar place for the director. In the strange "Whirlwind Restaurant" in a rural Hokkaido town, the regular customers, who include the ordinary "Me," (Yashima Norito) the owner of a used bookstore called "De Niro's boss," (Tanaka Yoji) and stage actress NANATSU (Tsukifune Sarara), congregate each evening. It is there that "Me," while entertaining these singularly peculiar guests, comes to confront both himself in the past and the future.