From Hou Jian-qi, the director of Postmen in the Mountains, a smash hit in Japan. A China/Japan/Hong Kong/Taipei co-production, Snowfall in Taipei is a romantic film starring popular Taiwanese actor, Chen Bo-Lin. Set in a small town on the outskirts of Taipei, the story revolves around a kindhearted boy, Mou (Chen Bo-Lin) who makes a living performing odd-jobs. He falls in love with Mei (Ton Yao), a new singer from mainland China who has lost her voice before the release of her new song, and has fled to Taipei.