A heartwarming road movie revolving around cycling. Hagiuda Koji, winner of the Agency for Cultural Affairs Art Festival's Television Drama Award in 2000 for Rakuen (Paradise), directs his first film in six years since Child by Children. A Japan-Taiwan co-production made by cast and crew members from both countries.
At 26, editor Kazama Aiko (Kurokawa Mei) has reached dead ends in both her lovelife and career. She visits Taiwan to cover a cycling event, and meets a young Taiwanese woman named Tongtong (Teresa Daley) who dreams of becoming a model. They eventually set off together on a cycling trip through Taiwan.