Romance that brings humor to depicting the authentic reality of a contemporary woman struggling to get married. Directed by Ooku Akiko of Trembling All You Want. Stars Kurokawa Mei of Waiting for the Moon.
Takako (Kurokawa) is a 32-year-old beauty who turns heads everywhere she goes. She's been at the mercy of doomed relationships until now. She resolves to find a marriage partner and dates Sonogi (Nakamura Tomoya), an unattractive guy who she met on a matchmaking website. Meanwhile, she finds herself attracted to good-looking divorcee Yatabe (Tanaka Kei), who has no interest in marriage.