Comedy about weddings helmed by Tremble All You Want director Ohku Akiko with original script from comedian Bakarhythm, who also is acclaimed as a screenplay writer. Nakagoshi (Shinohara Ryoko) is the wedding planner for groom Akito (Nakamura Tomoya...
Romance that brings humor to depicting the authentic reality of a contemporary woman struggling to get married. Directed by Ooku Akiko of Trembling All You Want. Stars Kurokawa Mei of Waiting for the Moon. Takako (Kurokawa) is a 32-year-old beauty ...